Varovanje osebnih podatkov
Splošne informacije o varstvu osebnih podatkov
Pravica do zasebnosti je ena najpomembnejših človekovih pravic. Klub se zaveda pomena varstva osebnih podatkov, zato z vašimi podatki ravnamo skladno z zakonodajo. Podjetje kot upravljavec osebnih podatkov posameznikom omogoča, da so seznanjeni z vsemi relevantnimi informacijami, ki se nanašajo na njihove osebne podatke.
Za varstvo osebnih podatkov je odgovoren nogometni klub, ki pridobiva osebne podatke posameznikov iz različnih virov. V večini primerov nam jih neposredno posredujejo stranke, ki se odločijo za naše storitve preko spletnega naročila ali pisno.
Klub osebne podatke hrani in varuje tako, da ne prihaja do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam. Pri podjetju se zavezujemo, da osebnih podatkov ne bomo posredovali, posodili ali prodali tretji osebi brez predhodnega obvestila in pridobitve vaše privolitve ali brez ustreznih primernih zaščitnih ukrepov ter da bomo osebne podatke obdelovali zgolj v okviru zakonitih pravnih podlag in izbranih namenov.
Klub zbranih osebnih podatkov ne prenaša oz. ne posreduje v tretje države.
Oseba odgovorna za varstvo podatkov
Oseba odgovorna za varstvo podatkov je dosegljiva na elektronskem naslovu: info@nkkrskoposavje.si.
Katere vrste osebnih podatkov zbiramo in obdelujemo
V okviru opravljanja svoje dejavnosti v klubu zbiramo in obdelujemo naslednje vrste osebnih podatkov: ime in priimek, datum rojstva, kontaktni podatki (naslov, elektronski naslov, telefonska številka), podatki za prijavo v spletne storitve (uporabniško ime, geslo), spletni piškotki, podatki socialnih omrežij ter podatki o kanalih in aplikacijah, ki jih posameznik uporablja.
Klub vodi evidence dejavnosti obdelave osebnih podatkov, v okviru katerih so razvidne vrste osebnih podatkov ter nameni njihove obdelave.
Pravne podlage obdelave osebnih podatkov in nameni obdelave
1. Obdelava osebnih podatkov za potrebe izvajanja storitev
Klub obdeluje zbrane osebne podatke posameznikov za namene izvajanja storitev ter za spremljanje zadovoljstva strank (vključno z reklamacijami) in vodenja kontaktov s posameznikom prek različnih kanalov.
2. Obdelava osebnih podatkov na podlagi privolitve stranke
Obdelava osebnih podatkov lahko temelji tudi na konkretni privolitvi posameznika, ki klubu omogoča uporabo njegovih osebnih podatkov za namene, opredeljene v privolitvi, in sicer:
-
prejemanje splošnih novic o novostih, ugodnostih, ponudbah, vabila na dogodke, vabila za sodelovanje v nagradnih igrah ter vabila za sodelovanje pri anketiranju in raziskavah;
-
prejemanje prilagojenih ponudb naših produktov in storitev ter ostalih novosti, ugodnosti, vabila na dogodke, vabila za sodelovanje v nagradnih igrah in vabila na servise, in sicer za izvajanje segmentacije;
-
prejemanje osebno prilagojenih ponudb, in sicer bo podjetje na osnovi individualne analize nakupovalnih navad, preteklih nakupov, vaših zanimanj in osebnih lastnosti (zlasti analize in vrednotenja, odpiranja elektronskih oglasov, klikov na ponujene linke, slikovnega materiala) in anketiranja oblikovali vaš osebnostni profil in temu primerno oblikovali ponudbo storitev za vas, za potrebe obdelave naročil.
V primeru, da posameznik ne poda privolitve za izvajanje zgoraj naštetih namenov obdelave osebnih podatkov, ga poda delno ali soglasje (delno) prekliče, bo klub takšnega posameznika obveščal le v primerih in v obsegu dane privolitve oziroma na načine, ki jih dovoljuje veljavna zakonodaja (npr. splošno obveščanje, izpolnjevanje obveznosti glede obveščanja o produktu oz. storitvi, ki jo stranka uporablja).
Zagotavljanje storitev ni pogojeno s podajo privolitve. Podaja privolitve je prostovoljna in v kolikor se posameznik odloči, da je ne želi podati oz. jo kasneje prekliče, to v nobenem primeru ne zmanjšuje pravic, izhajajočih iz poslovnega razmerja oz. za posameznika to ne predstavlja dodatnih stroškov oz. oteževalnih okoliščin.
Preklic privolitve posameznika
Privolitev je dana za namene, opredeljene v privolitvi, in velja do preklica. Ko posameznik v delu ali v celoti prekliče svojo privolitev, klub. njegovih podatkov za namene, opredeljene s preklicem, ne bo več uporabljal.
Če želi posameznik preklicati privolitev, lahko to stori tako, da preklic pošlje podjetju preko e-naslova info@nkkrskoposavje.si, preko spletnega profila servis. Podjetje.si/gdpr ali v pisni obliki na fizični naslov. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov na podlagi privolitve pred njenim preklicem.
Posamezniki se lahko vedno »odjavijo« od prejemanja posameznih sporočil kluba in pooblaščenih partnerjev tudi preko komunikacijskega medija, na katerega so prejeli določeno sporočilo. Povezava do odjave oz. informacija, kako odjavo realizirati, je podana v sporočilu. Zahteva posameznika po preklicu se bo zabeležila v sistemu in se začela uveljavljati nemudoma oziroma najkasneje 15 dni po prejemu.
Kategorije uporabnikov osebnih podatkov
Uporabniki osebnih podatkov so uslužbenci, pooblaščeni partnerji in pogodbeni obdelovalci kluba, ki so na podlagi delovnopravne zakonodaje, pogodb o obdelavi osebnih podatkov ali pogodb o varovanju zaupnih podatkov zavezani k spoštovanju in varovanju osebnih podatkov posameznikov. Podrobnejše informacije o kategorijah uporabnikov, pogodbenih partnerjih in pogodbenih obdelovalcih lahko pridobite na zahtevo pri nfo@nkkrskoposavje.si.
Uporabniki do podatkov dostopajo v skladu z dodeljenimi pravicami dostopa do podatkov.
Klub osebne podatke posreduje tudi tretjim osebam, če takšno obveznost posredovanja oziroma razkritja nalaga zakon (na primer Finančna uprava Republike Slovenije, sodišča, policija ipd.).
Hramba osebnih podatkov
Obdobje hrambe osebnih podatkov je odvisno od podlage obdelave in namena obdelave posamezne kategorije osebnih podatkov. Osebni podatki se hranijo le toliko časa, kolikor je to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali ali nadalje obdelovali. Osebni podatki se po izpolnitvi namena obdelav, če ne obstaja druga pravna podlaga ali če je to potrebno za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov, zbrišejo, uničijo, blokirajo ali anonimizirajo.
Pravice strank
Klub zagotovi posameznikom, katerih osebne podatke obdeluje, možnost uresničevanja svojih pravic, in sicer:
-
pravice dostopa do osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim;
-
pravice do popravka, da klub brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim;
-
pravice do izbrisa, da klub brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, kadar velja eden od naslednjih razlogov: (1) osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani, (2) posameznik prekliče privolitev, na podlagi katere poteka obdelava in kadar za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga, (3) posameznik obdelavi ugovarja, za obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi, (4) osebni podatki so bili obdelani nezakonito, (5) če tako določa zakon;
-
pravice do omejitve obdelave, kadar velja eden od naslednjih primerov: (1) posameznik oporeka točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki podjetje omogoča preveriti točnost osebnih podatkov, (2) je obdelava nezakonita in posameznik nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahteva omejitev njihove uporabe, (3) Dodati ime podjetja osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč jih posameznik potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov, (4) je posameznik vložil ugovor v zvezi z obdelavo podatkov, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad razlogi posameznika. Kadar je bila obdelava osebnih podatkov omejena v skladu s prejšnjim odstavkom, se taki osebni podatki z izjemo njihovega shranjevanja obdelujejo le s privolitvijo posameznika, na katerega se ti nanašajo, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov ali zaradi varstva pravic druge fizične ali pravne osebe. Klub mora pred preklicem omejitve obdelave o tem obvestiti posameznika.
Posameznik lahko vloži zahtevo na način, ki omogoča njegovo identifikacijo, in sicer z ustno zahtevo na zapisnik v poslovalnici, pisna zahtevo ali zahtevo, oddano preko elektronske pošte.
Prejete zahteve obravnava oseba odgovorna za varstvo podatkov. Klub je dolžen na zahtevo posameznika odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v enem mesecu.
Klub mora zahtevane informacije posamezniku posredovati brezplačno. Kadar pa so zahteve posameznika očitno neutemeljene ali pretirane zlasti, ker se ponavljajo, lahko klub (1) zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanje zahtevanega ukrepa ali (2) zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.
Ugovor v primeru nepopolne odločitve upravljavca in pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu
Če posameznik meni, da osebni podatki, ki jih je prejel na podlagi zahteve za uveljavitev svojih pravic iz prejšnje točke teh Splošnih informacij, niso osebni podatki, ki jih je zahteval ali da ni prejel vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe pri klubu vloži obrazložen ugovor v roku 15 dni. Klub je dolžan o ugovoru odločiti v 5 delovnih dneh.
Zoper molk upravljavca (če torej klub., posamezniku na njegovo zahtevo za uveljavljanje pravic ne odgovori v roku 1 meseca) lahko posameznik pri nadzornem organu vloži pritožbo zaradi molka.
Zoper zavrnilni odgovor upravljavca je možna pritožba, za reševanje katere je pristojen nadzorni organ. Posameznik lahko pritožbo vloži pri upravljavcu v 15 dneh od prejema odgovora upravljavca.
Uporaba spletne strani
Med uporabo spletne strani veljajo posebni pogoji, piškotki. Najdete jih na /pravno-obvestilo.
Drugo
Klub si pridružuje pravico do sprememb ali dopolnitev teh Splošnih informacij za zagotavljanje skladnosti s predpisi s področja varstva osebnih podatkov. Informacije so na voljo na naši spletni strani.
Podrobnejše informacije lahko na zahtevo pridobite tudi pri osebi, odgovorni za varstvo podatkov, na elektronskem naslovu: info@nkposavjekrsko.com.
Krško, januar 2024